30 mars 2016

Födelsedag och påsk




Vår Gustaf har hunnit bli 9 år. Tiden går verkligen fort och jag önskar att det gick ett trycka på en pausknapp ibland.

 
Vi uppvaktade honom på morgonen med presenter och frukost.

 På vår utlandsvistelse snappade jag upp att han ville ha en Clownfisktårta och så fick det bli.
En aning pilligt var det att få till men jag tror att han blev nöjd.
 Vår älskade Gustaf.
 Våra killar.
Tack till alla som uppvaktade vår 9-åring!

Så var det dags för påskfirande men i år blev det ett lugnt sådant. Innan denna högtid åkte jag på en dunderförkylning och den slog ut mig rejält så krafterna räckte inte riktigt till i år för större festligheter.

 Första fikan på altanen för i år.
 Det är så roligt att göra marsipanfigurer!
 Vi målar alltid ägg på påskaftons morgon.
 
Vi passade på att vara ute i vårsolen. Till killarnas stora glädje monterade Axel upp studsmattan igen. 
Som de längtat!

Inga kommentarer: