30 mars 2016

Under ytan i Thailand

Jag älskar snorkling! Simma runt i det klara vattnet och följa med vågorna till det brusande ljudet och se allt fantastiskt, det är avkoppling.
På min "dröm-snorklings-lista" finns bland annat en punkt,att få simma med clownfiskar. På denna resa hittade jag "Nemo" och därmed kan jag nu bocka av den punkten. Barnen visste hur gärna jag skulle vilja vara med om det så när jag kom upp ur det blå och visade dem korten på kameran blev de lika lyckliga som jag.

Nästa punkt på listan är att snorkla med sköldpaddor så nu är jag i full gång med att kika på resor till vintern 2017 ( i min drömvärld) eller något annat år.

Nedan kommer några av alla kort.

 Killarna tränar sig på att plocka upp saker från botten i poolen.





 







 














Inga kommentarer: