22 juni 2009

Väggord

Idag har varit en otroligt lugn dag och den mesta tiden har jag tillbringat på altanen tillsammans med Gustaf och Axel.
Det är så underbart när vi är hemma tillsammans. Axel har jobbat mycket sista tiden så vi är väldigt glada över att få ha honom hemma några dagar framöver.

Jag har länge letat efter passande väggord (som är så populärt nu). Idag har jag hittat det!
Nu vet jag vad det ska stå och nu är det bara att välja typsnitt och färg på texten sedan kontakta företaget som ska trycka det åt mig.
Texten är oerhört tänkvärd och den har kommit att bli nästan som ett mantra för mig.
Så här ska det stå:


Vänd dig inte om och sörj det förflutna för det är borta
Bekymra dig inte om framtiden för den har ännu inte kommit
Lev i nuet och gör det så underbart att det blir värt att minnas


Jag har kikat runt på olika företag som trycker i vinyl. Det finns så mycket roliga och fina saker man kan köpa/göra. Väggord, figurer, symboler och man kan designa sina egna! Återkommer med bild på resultatet.

Är ni sugna på att pryda hemmet med egna kan ni bland annat gå in på:
www.vimsadekor.se
http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=11088

www.vinylahem.se
www.myfirstroom.se
www.textarna.se
www.unikdekor.se
www.wallstyle.se


1 kommentar:

Väggdekor sa...

Hej. Här kommer mer väggdekor tips:
http://www.favoritdekor.se/vaggdekor.html
MVH