01 januari 2012

1 januari

År 2012, det kommer nog bli några felskrivningar innan jag vant mig. Det nya året har börjat ganska lugnt och tyvärr med hemsk huvudvärk. Nu är jag inne på tredje veckan med värk...suck!

Igår var vi hos vänner i Åsa och det blev ett riktigt trevligt avslut på 2011. God mat, barnen hade så roligt tillsammans och äntligen lite tid för prat oss vuxna emellan. Det har ju tyvärr en förmåga att dra ut på tiden mellan våra träffar, så det fanns mycket att avhandla.
Vi var hemma vid 02.00 med två övertrötta barn som vägrat somna.
Det första Gustaf frågade mig idag var om vi kunde åka till Emil och spela spel. Igår fastnade nämligen vår G för Nintendo Wii!
Kanske en bra 5-årspresent!?

Här kommer några bilder från gårdagen:

 Italiensk mat stod på menyn...
Förrätt: Bruschetta
Huvudrätt: Kyckling inbakad med soltorkade tomater, 
parmaskinka, parmesan samt risotto och grönsallad.
Efterrätt: Tiramisu


Det var allt för denna gång. Nu ska jag ta hand om en superdupergnällig Filip som har ont av en massa tänder som är på gång att bryta igenom.

God fortsättning på 2012!

kram

p.s Stort tack Daniel, Malin, Emil och Alicia. Vi hade en mysig kväll och slutet hoppas jag att vi glömmer...(övertrötta barn som gallskrek) Kram

Inga kommentarer: