03 juli 2009

Nu har jag SEMESTER!!!! Efter några timmar på jobbet och en massa "trevlig-sommar-kramar" var det dags att åka iväg på en liten utflykt.
Vi hamnade på Liseberg och Gustaf blev överlycklig. Nu har jag åkt en massa ofarliga karuseller, måste erkänna att jag är ganska feg nu för tiden eller snarare sedan jag inte mådde så bra i en åkattraktion för en massa år sedan.
Idag har vi åkt farfars bilar (en klar favorit), lilla lots, kaninresan och ponnykarusellen mfl. Glassätande och spel på alla godishjul hann vi också med. Tyvärr blev det inga stjärnvinster denna gång heller men vi kom inte hem helt tomhänta utan vi fick med några småvinster.

Efter att tillbringat några timmar på ett soligt och varmt Liseberg var det verkligen skönt med ett kvällsbad hemma. Längtar redan tillbaka till det svalkande blå, men, men nu har jag ju semester så nu är det inget som hindrar mig från att bada när som helst varje dag.

Nu ska jag fixa till något gott att äta och sedan är det jag och Axel som firar semester på altanen.

Avslutar med lite bilder från Liseberg:





Inga kommentarer: