04 december 2014

Weekend i Göteborg

För några helger sedan träffade jag min fina vän J för en helg i Göteborg. Oj vad jag njöt! Långa och många samtal, annorlunda och goda restaurangbesök, shopping, jul på Liseberg och vips så var den helgen över.
Tack Josefin för en alldeles underbar helg! Saknar dig!

 Jul på Liseberg

 
Lite annorlunda affär som är rolig att kika in i. Denna gång köpte jag
den där handen från Hay som jag spanat på i flera år. En liten hand blev det.

Vi strosade även runt i denna fantastiska affär. Vilka möbler!

Roliga och vackra prylar i denna butik. 
Jag fastnade bland annat för den gröna skärbrädan.

Favoritaffären! Där finns så mycket fint och tyvärr dyrt.
Jag köpte med mig en adventsljusstake i mässing. 


 Så här fint blev det!

Otroligt mysig restaurang där allt från menyn, maten, upplägget och notan är speciella.
Sötpotatisen serverad i minikastrull var fantastiskt god.
OBS! Boka bord i god tid!
Menyn var tryckt som en tidning

 Ett av våra rum denna helg!
 






 

Inga kommentarer: