09 mars 2013

Ett tredje inlägg denna dag...

Bröllop del 3

Tre inlägg på en dag, inte illa! Det är många som undrar hur det går med bröllopsplaneringen. Vi har kommit en bit på vägen. 

Någon helg framöver tänkte vi göra ett besök hos de tilltänkta vad gäller maten. Brudklänningen kommer att bli försenad, sömmerskan Tami har råkat skada sina händer, så nu är hon sjukskriven några veckor. 
Jag borde vara mer nervös än vad jag är, men min pappas back-up känns trygg. Han har lovat att svepa in mig i något vitt lakan om det inte skulle gå vägen.

Ringen har jag inte hunnit att ta tag i. Bröllopstårtan ska vi fortfarande ta ett beslut om. Inbjudningskorten väntar fortfarande på lite pyssel från min sida. Axel och barnens kläder väntar också på att inhandlas.
Ja, det är allt några saker kvar att ta tag i MEN det är ju några månader kvar som tur är.

Nu är det snart dags att sätta sig i soffan där resten av familjen inväntar melodifestivalsfinal.
Jag gillar Louise Hoffstens låt men även Robins "You". Om Gustaf får bestämma så är det Sean den förste Banan som blir king ikväll!     

Avslutar med att visa en bild på mitt senaste köp vad gäller heminredning. Tack Sandra och Ingela för att ni tänkte på mig. En riktig "Becca"-lampa! 

 


   

1 kommentar:

Malin sa...

Vi gjorde våra ringar hos juvelstudion. De ligger numera i Söderstqden i Kungsbacka. Jqg kan verkligen rekomendera dem.
http://www.juvelstudion.se/