09 mars 2013

Star Wars-kalas del 1

Hejsan!

Som vanligt har det dragit ut på tiden sedan jag skrev sist. Livet rusar fram och utöver det gamla vanliga som jobb, barn och hem så är det ju också bröllopsplanering, barnkalas och andra händelser som tar hand om den lilla tid som finns kvar av dygnet.

Barnen har varit sjuka ett antal gånger de sista månaderna och jag har mer eller mindre varit förkyld sedan nyår. Det vill inte riktigt ge med sig tyvärr.
I mitt fall kanske det beror på min medicin som är sänker immunförsvaret. I dagarna har jag slutat med den i väntan på att kroppen ska hinna bygga upp fler vita blodkroppar så att jag kan få min nya medicin och då i "dropp"-form. Om allt går som det ska ser det ut som om mitt första "Tysabri"-tillfälle kan bli innan denna månad är över.

Vår fina Gustaf har hunnit att fylla 6 år!!!! Det är helt otroligt, 6 år sedan han kom till oss.
På släktkalaset var det Star Wars-tema som gällde och på barnkalaset som gick av stapeln idag, var det Angry Birds-tema. Jag kommer göra ett separat inlägg om barnkalaset.

Den svarta tÃ¥rtan beställde vi men all dekor har jag gjort. 
Det tog 1h 30min. Yoda var inte helt lätt att få till!
 
Rätt nöjd 6-åring...



Inga kommentarer: