23 augusti 2013

Bröllop del 1

Idag väntade ett sött litet paket på att hämtas på Konsum. Paketet var från vår bröllopsfotograf Beatrice Bolmgren.
Det var inte bara sött på utsidan utan även på insidan. Söta godisar med små budskap, ett fint brev som gjorde mig väldigt glad och ett av de finaste USB-minnen jag sett :-) Tack snälla Beatrice för den lyxiga presenten!

Jag har precis börjat kika igenom alla kort och det känns som en evighet sedan det var vår bröllopsdag. Jag blir rörd, vemodig och glad. Det är så mycket känslor i bilderna och de ger mig en stark påminnelse om hur jag kände just då, den 10 augusti.
Vilken dag, den blev bättre än vad jag någonsin kunnat tro/önska. Så mycket kärlek, vänskap, skratt och tårar.
Tacksamheten för våra fina vänner, glädjen över att få dela denna dag med våra barn, föräldrar och syskon och kärleken till min man genomsyrade hela denna dag/natt.
Jag är så tacksam och rörd!

Många foton har jag att gå igenom och tackkort ska göras men här kommer några smakprov från en av de underbaraste dagar i hela mitt liv. Det kommer flera foton inom kort. Tack än en gång Beatrice Bolmgren för att du förevigade vår dag. Du ÄR bäst!










 


Inga kommentarer: