04 januari 2014

Jul, nyår och lite annat...

Bara några dagar har gått på det nya året. Det har varit relativt lugna dagar om man bortser från killarnas osämja titt som tätt.

Nedan kommer några bilder från vår julledighet:


Jag gjorde minipepparkakshus till julbordsdukningen. Ett hus till varje gäst. Roligast var att hitta på olika dekorationer till hustaken. Olika sorters strössel, kokos, glasyr och krossad polkagris använde jag mig av.

1. Apan har fått sällskap! Nr 2 i min samling Kaj Bojesen-figurer.
2. Mina killar tillsammans med tomten. 

Inget vidare julväder. Här är vi vid sjöboden dagen innan julafton.

Discobowling häromdagen uppskattades av oss alla. Jag fick en spontan-kram av Filip varje gång han fick iväg klotet. Det var första gången han bowlade, så lycklig!

Nyårsafton firade vi tillsammans med Daniel, Malin, Emil och Alicia i Åsa. Vi hade en riktigt trevlig kväll med god mat, många skratt, barnbus och mycket att prata om. 
Tack snälla för en mysig kväll /natt!

Nu ska jag hjälpa Axel i köket och sedan blir det lunch tillsammans med svärmor Ingrid och hennes Georg. De kom till oss idag!

Jag kunde inte motstå att köpa denna väldoftande primula häromdagen. Ett litet färgglatt tecken som påminner om att vi går mot ljusare tider.


Jag önskar er alla ett riktigt bra 2014!

kram

Becca

Inga kommentarer: