11 september 2010

Här kommer livstecken från mig...

Fina rosor och levande ljus till min Axel när han kom hem efter flera dagars konferens. Tack pappa för hjälp och sällskap under några av dessa dagar!

Etapp ett färdig! Nu är det bara att klä om den sista dynan till ryggstödet också. När allt är färdigt ska jag sätta mig med en filt och kika i min bok om medelhavsträdgårdar.

Loungestolarna på plats! Jag köpte två stycken och båda två är nu i stora badrummet. Tanken är att den ena ska flytta till det lilla huset som vi förhoppningsvis ska bygga på baksidan. Stolen kommer passa utmärkt i min blivande träningsavdelning :-) (Kudde i tyget "Windows" Josef Frank, Svenskt tenn) (Stol från DIS Inredning)

Levande ljus lite här och var, regnsmatter mot fönsterrutorna, lite god mat...lördagsmys...härligt...

Förresten, kan ju berätta att jag nu fått tag i stringhyllor :-) Det visade sig att Axels pappa hade några i gömmorna. De kommer passa så bra i Filips rum!

Hoppas att ni alla får en mysig helg!

kram

Inga kommentarer: