27 oktober 2011

Nallens dag...

Idag blir det bara ett litet snabbt inlägg. Jag lovade ju att visa bilder på nallekakorna som jag bakade till Öppna förskolan idag. De var mycket uppskattade både bland barn och vuxna.
Idag slog vi besöksrekord igen, väldigt roligt att så många uppskattar det vi gör!
Imorgon blir det nallefest på Öppna förskolan i Förlanda och sedan är det helgmys som gäller.

Många nallar blev det. Jag gjorde dem av mördeg, pyntade sedan ansiktet med "never stop" och dekorationsströssel. För att det skulle bli som en liten nalleklubba gräddade jag kakorna med en liten pinne.

I helgen kanske det kan bli en loppisrunda annars har vi inget planerat. Samtliga familjemedlemmar behöver nog bara tid tillsammans. Sista veckorna har det mest varit jag och barnen.

Nu är det strax körsång som gäller.

Hoppas att ni alla får en härlig hösthelg!

kram

Inga kommentarer: