28 juli 2013

Bröllopsfotografen...

För ett tag sedan träffade vi bröllopsfotograf Beatrice Bolmgren. Vi pratade igenom hur vi vill ha våra kort, tider på självaste dagen och så var det också provfotografering.

Ni som känner mig vet att jag har fobi mot att stå framför kameran och Axel känner sig inte heller bekväm med det. Jag var väldigt orolig för hur den stackars fotografen skulle kunna få naturliga bilder på oss och hur vi skulle kunna stå framför kameran överhuvudtaget och posera.

Det var en onödig oro, när vi stod där på berget med ett glittrande hav i bakgrunden så släppte det relativt snabbt och käkmusklerna blev allt mer och mer avslappnade.
Beatrice var/är oerhört duktig och avslappnad och resultatet blev över förväntan med tanke på hur stel jag ändå kände mig ;-)

Tack fina Beatrice för att du fått oss att känna lugn inför bröllopsfotograferingen.

Här är några av alla bilder:


Inga kommentarer: