08 december 2013

St Martin och boende

För någon månad sedan fick jag ett mail från Isabell på Saint Martin ( hon som vi hyrt bostad av). Hon behövde ringa mig skrev hon. Jag måste erkänna att jag blev ganska nervös då jag fick känslan av att något var fel.

Mycket riktigt. Isabell ringde på kvällen och förklarade att något blivit fel med lägenhetsbokningen. Ganska snabbt förstod jag dock att hon löst problemet och uppgraderat oss.
Så nu har vi fått ett litet hus på stranden istället med två sovrum och två badrum. Allt till samma pris!

Det känns oerhört tryggt att vi bokat genom Isabell, hon ger ett mycket seriöst intryck och har flera gånger skrivit att hon ska ta så väl hand om oss och tipsa om massa aktiviteter som passar barnen.
Hennes personal hämtar oss på flygplatsen och kör oss till vårt boende där hon väntar på oss. Vi kommer även att få transport till flygplatsen då vi ska åka hem.
Vi har valt att hyra bil under hela vår semester och detta ordnade vår franska värdinna också åt oss.

Så här ser det ut där vi ska tillbringa många härliga dagar tillsammans:









 
 
 
kram
 
Becca

Inga kommentarer: