30 augusti 2010

Pyssel


Foto1: Himlen är oskyldigt blå... Härligt att vakna idag och det första man ser är en klarblå himmel. 
Foto2: Så här blev omklädningen av vardagsrumsstolarna. Jag är väldigt nöjd! (bild på hur de tidigare såg ut finns i inlägget "Spöken, förkylningar och annat mysigt", augusti mån)


Foto1: Häromdagen ritade Gustaf denna underbara figur. Jag var ju bara tvungen att rama in den!
Foto2: Persikorna från vårt eget träd är så himla goda och de luktar ljuvligt.


Foto1: Under min och Filips promenad samlade vi på oss lite allt möjligt, bland annat nypon som blev till ett hjärta. Det ligger nu på zinkbordet vid entrédörren.
Foto2: Vi tog även med oss lite ormbunke och björnbär hem som hamnade i denna lilla vas på köksbordet. Mysigt att plocka in naturen!


Foto1: I denna månads nummer av "Drömhem och trädgård" fanns "min" underbara loungestol med. Just nu har jag väldigt flyt vad gäller shopping. Jag har lyckats få tag i denna fåtölj till nästan halva priset. Den levereras inom den närmsta månaden!!!!

kram


3 kommentarer:

Phill sa...

hej, var fick du tag i stolen?? tack snälla..

mvh philip

Phill sa...

hej var fick du tag på lounge fåtöljen ?

mvh!

Becca sa...

Hej Phill!

Jag hade turen att hitta den på Blocket. Annars finns den att köpa på DIS Inredning i Stockholm. Jag har varit i kontakt med dem i samband med mitt köp och de kan skicka den till dig om du själv inte har möjlighet att ta dig till Stockholm.
Här har du en länk:
http://www.disinredning.se/vardagsrum.php

Hoppas att även du får nöjet att inreda med denna fina fåtölj!

MVH

Rebecca S