21 januari 2012

Lördag morgon

Jag vill bara ge er ett livstecken! Livet rusar på i ett alldeles för snabbt tempo och jag känner mig trött.

Dagarna är fulla med jobb (jobbar 100%) och så även kvällarna. Jag ligger efter med det mesta!

Men det finns också ljusglimtar...mina guldklimpars kramar när jag hämtar dem på förskolan, promenaderna jag gör på min lunchrast, höra Filip be om "popela" (Popular med Eric Saade) varje morgon på väg till jobb/förskola...ja, mina pojkar, snart ska vi få lite mer tid tillsammans. Jag tänker gå ned lite i arbetstid.

Jag trivs bra på jobbet och jag har börjat komma in i arbetet igen. Barnen är härliga och så även föräldrarna. Jag har så många idéer i huvudet och jag hoppas att det kommer finnas lite tid så att jag kan förverkliga några av dem i varje fall. Men först får vi se vad kollegorna säger?!

Nu blir det snart frukost tillsammans med min käre sambo, genomförkylda Filip och pratsamme Gustaf.

Hoppas att ni alla får en härlig helg!

Kram

Inga kommentarer: