15 juli 2010

Baka baka liten kaka...

Idag har det grejats och fejats här hemma. Här kommer några foton på vad som gjorts.

Foto 1: Jag beslutade mig för att göra ett försök till med att trycka Filips namn på kakorna och denna gång gick det bättre.
Foto2: Nybäddat med födelsedagspresenten. Ni som känner mig tycker väl det är "konstigt" att det är prickiga påslakan ;-)
Axel har fortsatt med att måla virke som ska bli räcke runt "lilla-altanen". Bilden till höger visar "stor-altanens" räcke.
Idag har jag varit på ett riktigt bakhumör så det var lika bra att passa på att fylla frysen. Bilden till vänster: kolakakor och bilden till höger: hallonmuffins med krispigt havretäcke.
Det sist nämnda receptet hittade jag i Leila:s "A piece of cake". Jag hade inga blåbär hemma så jag tog hallon istället.
Gustaf älskar att måla med vattenfärger!

Det var allt för idag! Ta hand om er!

kram

Inga kommentarer: