25 juli 2010

De senaste dagarna...

De senaste dagarna har varit fina dagar. Dagar som gjort att jag velat trycka på "stopp-knappen" och bara leva här och nu. Jag har verkligen njutit av livet med min Axel, Gustaf och Filip.
Här kommer liten foton på vad vi gjort:



Foto 1: Dukat inför grill med våra "grannar" Det blev smarriga hamburgare och trevligt sällskap.
Foto 2: Häromdagen var vi på Norvalla marknad för första gången. Gustaf fick välja en ballong och det blev Dora Utforskaren.

Foto 1: Gustaf var så lycklig när han fick åka karusell alldeles ensam. Jag blev helt tårögd när jag såg hans glädje.
Foto 2: Teaterkonfekt är ett måste att köpa när man är på marknad. MUMS!

Foto 1: Gröna och ludna hänger de lite överallt i persikoträdet. Betydligt fler i år :-)
Foto 2: Sandlådan färdig= Gustaf lycklig.
Foto 1: Igår överraskade Axel med havskräftor och smaskig räksmörgås. 
Foto 2: Idag har Axel satt upp räcke kring sovrumsaltanen och jag har målat.

Foto 1: Det blev så mysigt med räcket runt sovrumsaltanen.
Foto 2: Blåbären i trädgården börjar bli blå :-)

Idag verkar det inte som om  vädret kommer tillåta en sista målning på räcket. Vi får väl se vad vi hittar på istället. Det finns en hel del att göra även inomhus :-)

kram

Inga kommentarer: