25 december 2011

Jul

Juldagsmorgon och vi ligger i sängen, hela familjen. Gustaf och Axel håller på med Gametech yPlayer, en spelkonsol med 100 spel. Gustaf sa precis att det var den bästa present han fick av tomten. Nu får jag ha min iPhone för mig själv!

Julafton var mysig och avslappnad och det bästa var att få umgås med hela familjen. Det är inte alla förunnat!

Höjdpunkten under dagen var att se Gustafs glädje när tomten knackade på dörren och Filips försiktiga hand när han öppnade julklapparna, mina fina pojkar!

Jag fick också julklappar ;-) En ångtvätt som jag ska testa på kökskaklet idag, mycket spännande. Jag fick även en vägghängd stol, design Tove Adman.

Idag blir en lugn dag, vi ska greja/leka med våra julklappar och i eftermiddag kommer svärmor och hennes Georg för att fira jul. Det ska bli roligt att träffas, det var ju ett tag sedan med tanke på att hon flyttat till Tyskland.

Nu ska det göras frukost, magarna kurrar ikapp!

Ha en fortsatt mysig jul och ta hand om varandra!

Kramar från mig (numera brunett)

Inga kommentarer: