11 februari 2012

Några rader...

Förra helgen hälsade vi på min lillebror Erik och hans Jossan. Det var mysigt då det var ett tag sedan sist. Vi gosade med den nya lilla hunden och det blev mumsig fika med semlor. Gustaf och Filip gillade att titta på alla troféer som Erik varit i Afrika och "hämtat". Tack för en härlig eftermiddag och jag hoppas att vi ses snart igen!

 Janna, den urgoa lilla valpen. Blivande jakthund! Premiärsemlan för i år.
Gustaf och Filip tyckte om att kolla på och klappa alla Eriks jakttroféer från Afrika.

Idag har vi åkt runt på loppisrunda hela familjen. Det blev lite smått och gott, faktiskt ett riktigt fynd. Ingrid Atterbergs vas "Spiral" följde med hem för bara 40:-!!! Axel tycker att jag ska sälja den på Tradera, vi får väl se?!

Ingrid Atterberg, Uppsala Ekeby, "Spiral".

Ikväll blir det melodifestivalen igen, jag hoppas verkligen att det är bättre låtar denna lördag. Gustaf längtar, han har fullt upp med att dansa och tralla med. Han tycker att Eric Saade ska vara med i år igen, gärna med "Popular" eller "Manboy" :-)

Hoppas att ni alla får en mysig helg! Var rädda om varandra!

kram

2 kommentarer:

millandante sa...

Vilket fint fynd!! Jisses så sugen jag blev på en loppisrunda nu:) Kul att hitta hit!

Mvh Milla

Becca sa...

Hej Milla!

Roligt att du hittade hit. Jag älskar att strosa runt på loppisar och hitta roliga saker. Loppisrundorna är små höjdpunkter i vardagen :-)

/Rebecca