08 februari 2012

Fritid...

Nu lägger jag alla måsten åt sidan! Soffan, lite choklad och retrotidningen som låg i brevlådan idag är vad som nu gäller.

 Bästa tidningen!

Just nu händer inte särskilt mycket annat än jobb och skötsel av hemmet.
Någon enstaka loppis hinns med på helgerna. Inget speciellt fyndat dock!

Den senaste tiden har orosmolnen hopat sig och det är med otrolig lättnad som de skingrat sig. Tyvärr har nya lika snabbt bildats. Jag hoppas innerligt att jag/vi kan få lite ro inom en snar framtid!

Nej, nu är det min tidning som gäller!

Var rädda om er!

Kram

4 kommentarer:

KLARA LAVENDEL sa...

Ett lugn sänker sig över mig då jag läser soffan och choklad...gött. Vila dig och sänk ribban kollega. Det finns inte många som är så duktig som du! Kom ihåg det! Du är så bra på det du gör!

Mina sa...

Gumman! Hoppas Du får må bra och kan slippa oroa Dig! Och jag hoppas innerligt att det Du oroar Dig över inte är något allvarligt! Kram från Mina

Rupertsson sa...

Styrkekram från mig!!

Becca sa...

Tack för alla gulliga kommentarer! Det är bara att kämpa på och hoppas på att lugnet kommer snart.

Ingela: Du lyfter mig, min fina kollega! Tack för att jag får ha dig vid min sida!

kram