21 februari 2012

Vardag...

Host och snörvel dygnet runt! Det blev inget jobb för mig igår och inte heller idag. Barnen är förkylda och med det så blir astman värre för killarna. Härom natten så hade Gustaf hemska attacker, tur att Axel var hemma och kunde ta hand om honom.

Vädret ser så härligt ut här inifrån, undra om det är lika gott ute!? Vi får väl gå ett varv i trädgården och hämta lite luft när lilleman har vaknat.
Det känns så skönt att se den gröna mattan ute igen och jag längtar mer än någonsin efter vår, värme och blommande buskar och träd. Det närmar sig!

Idag ska Axel skicka iväg inbjudan till Gustafs barnkalas. Det blir hans första med kompisar och han längtar så. Han har själv bestämt att det ska vara ett piratkalas och det är ju ett tacksamt tema. Jag har redan en massa idéer vad gäller dukning, mat och lekar. Älskar sådana här arrangemang :-)

Nej, nu ska jag försöka ta mig in i klädkammaren och röja runt lite om nu barnen tillåter och sedan väntar tvätthögarna på mig.

 Ta hand om er!

KRAM

I väntan på vår...

1 kommentar:

Stinas vardagsrum sa...

Krya på dig!
Ps. Jag har en sak till dig på min blogg.
Kram Stina