30 maj 2010

MORS DAG!

Alldeles nyss ringde telefonen, det var grannen Jonas som berättade att de fått en liten dotter. Det var skönt att höra att allt gått bra!
STORT GRATTIS TILL HELA FAMILJEN!!! 
Filip är glad över sin nya lekkamrat ;-)

http://saltaasta.files.wordpress.com/2008/08/baby_feet.jpg
Vilken Mors Dagpresent...en liten dotter :-)

Idag på morgonen kom Gustaf med ett litet paket och sa grattis på Mors dag. Det luktade väldigt gott och det visade sig vara väldoftande skönhetssaker. Brus och tvål som ska göra min kropp silkeslen ;-) Ser fram emot att få ligga i varmt skummande vatten med lugn musik i bakgrunden alldeles alldeles ensam!


Något som också doftar väldigt gott är syrenerna som blommar för fullt på grannens tomt. Titt som tätt står jag där vid träden och borrar in näsan i de ljuvliga blomklasarna. Barndomsminnen väcks till liv och plötsligt så står jag där på skolgården i en fin klänning och kramar om min fröken på skolavslutningen.
Tänk vad dofter kan framkalla!


Nu sover båda mina små prinsar och Axel är ute på löprunda. Jag njuter av tystnaden och lugnet! Oops, nu vaknar visst den minste prinsen. Hungrig igen antar jag!? Ja, ja, jag fick faktiskt flera minuter för mig själv i tystnad!

Hoppas att ni alla får en underbar vecka!

kram

Inga kommentarer: