19 februari 2011

julklappsutdelning...

Igår var det äntligen dags för julklappsutdelning för Gustaf och bäste kompisen Anton. Men innan utdelningen, som vi nästan glömde bort, åt vi en massa pizza, tjötade och barnen lekte.
Jag hade förberett och kavlat ut flera plåtar med pizzadeg sedan var det bara att lägga på vad man vill ha och skjuts in i ugnen. Under kvällen bjöds det också in till teater i Gustafs rum.
Killarna hade byggt upp en liten teaterscen av en massa böcker och sedan fick vi se Guldlock, en dinosaurie dök också upp. Vilka goa killar vi har!
Tack Jonas, Tina, Anton och Tuvalisa för en riktigt trevlig kväll full med skratt! Tack också för julklappar och den fina tulpanbuketten!

Älskar tulpaner!

Jag måste ju visa den underbara snutten som Tina kom med idag innan hon åkte till jobbet. Den ljuvliga snutten har Tina sytt själv.

Prickigt paket piggade upp en hopplöst trött dag som denna. Filip fastnade för snutten med en gång och började pilla på alla tygband. Stort tack Tina!


Det blev ett kort inlägg idag. Vi är alla på uselt humör på grund av sömnbrist. Men underbara svärmor kommer om en stund och hjälper mig och stannar också över natten! TACK!

kram

Becca

2 kommentarer:

Vallersvik 7 sa...

Härliga vänner!! TACK för igår, vi sa båda två när vi kom hem och deckade i soffan att shit va trevligt vi hade!! Anton var helt slut och somnade dreglandes på Jonas mage!
Nu KÄNNS det ännu roligare att jag tog med mig "snutten" till dig efter en riktigt tuff natt. Försök låta svärmor ta natten så du får sova lite.
Många kramar Tina

Becca sa...

Tack än en gång! Ni är sååå goa!
kramis