22 mars 2010

Första MVC-besöket ;-)

Idag har jag varit på första besöket på MVC i Borås. Barnmorskan som jag fick träffa var väldigt gullig och hon gick igenom mina papper noga så att inget missats under alla mina turer på olika orter.
Alla värden såg bra ut och jag har äntligen lyckats höja mitt blodvärde. Två Niferex (järntabletter) om dagen under en lång period har gjort susen :-)

Fötterna är omöjliga att se :-)

Efter MVC-besöket blev det lite shopping av bebissaker på Barnvagnscentralen. Jag köpte en nappflaska och "Litens" morfar köpte en skallra och en liten napp.

Mininapp och söt skallra.

Efter shoppingen var vi sugna på lite fika så då tog vi oss till ett café. Jag kommer verkligen sakna våra små utflykter!!! Men, vi ska nog hinna med några till innan det är dags för mig att flytta hem igen :-)

Idag får det bli ett kort inlägg för nu börjar "Halv åtta hos mig".

kram




1 kommentar:

Anonym sa...

Lurad! Det förstår du väl varför den butiken ligger där den gör.