04 mars 2010

Påsklängtan!!!

Om två timmar lämnar jag Borås tillsammans med Axel sedan är det raka vägen till Gustafs förskola som gäller.
Igår kväll när Axel nattade Gustaf så frågade han lilleman vem han ville skulle hämta honom från förskolan. Gustaf svarade: -Mamma!
När Axel sedan berättade att det blir mamma som hämtar honom så slängde han sig runt halsen på Axel och gav honom en bamsekram. Min lille prins!!!

Om en stund ska jag börja packa, har inte hunnit med det ännu. Jag har pratat en hel del i telefon idag. Ett samtal från en kär vän som håller mig uppdaterad om vad som händer hemma. Sedan ett samtal med en vän från "förr" som gjorde mig väldigt glad.
Tack Maria och Margita för pratstunderna! Ni har fått denna dag att gå väldigt fort :-)

Jag har faktiskt även hunnit med att kika runt lite efter påsksaker på internet. Påsken är ju inte alls långt borta, men det märks inte i webbshopparna. Egentligen behöver jag inget mer påskpynt då jag har några kartonger att plocka fram, men någon liten ny rolig färgglad pryl skulle vara roligt att inhandla.

Detta är vad jag hittat än så länge:

Prickiga äggkoppar
Prickiga äggkoppar från Åhlens.



Påsk från Cult Design.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhiVCydLOwT9a8d6q_uIO4miUb0Lik4xPb-V5QyYnpHvmlcgbnowfuTMBHCIldf79iCNsReOO_VYqEnMNWGWNNvPYBwpGjMZkMT1V8WgLGlebGsojKb-an6hIKf9COMOTpMGC0hzcEh08K4/s1600/P%C3%A5sk.png
Lite påsk från Village.

Påskpynt, ägg 2010 Påskpynt, baby kanin 2010

Påskpynt från Maileg & Green Gate finns att köpa hos: Elsas Hem


Nej nu hinner jag inte sitta här mera. Dags att göra sig i ordning för avfärd :-)
Jag avslutar med en otroligt söt bild jag hittade när jag kikade runt efter påskpynt.


Inga kommentarer: