28 oktober 2009

Idag ska jag avslöja en hemlighet!

http://www.livselixiret.se/images/belly_heart.jpg
JAG ÄR GRAVID!!!

I april kommer vi bli föräldrar igen och Gustaf blir storebror. Jag är nu i vecka 15 och illamåendet känner jag inte av på samma sätt längre, men jag måste se till att äta hela tiden annars kommer det med en gång.
Det värsta är tröttheten som tyvärr bara blir värre och värre och med den kommer huvudvärken varje dag MEN det kanske vänder och om inte annat så är det för en begränsad tid och av en god anledning. Jag är så OERHÖRT lycklig över att jag ännu en gång ska få bli mamma till ett litet mirakel!
Om jag ska vara riktigt ärlig så har det inte "sjunkit" in riktigt ännu men för varje gång jag berättar om vår glada nyhet så kommer jag lite mer till insikt.

I vecka 10 fick jag se "Liten" och det var en underbar upplevelse. Hjärtat tickade för fullt och plötsligt fick jag se när den lill* tog sin hand och lade över sitt ena öga. Tårarna rann av glädje och lättnad över att allt var bra!
Nu går jag och ser fram emot ultraljudet som görs i vecka 17 och efter att få bebismage MEN framförallt efter den stora dag då vår efterlängtade "Liten" ligger i min famn.

kram




4 kommentarer:

Petra sa...

Åh vad roligt! Stort grattis, Nästan samtidigt som tina oxå då? Kram

Hallådöh sa...

GRATTIS! =)
Shit va kul gumman! stora kramisar!

Tina sa...

Massor med grattis!!! Då ligger vi inte så långt efter varandra ändå!! vad har ni fått för datum??
KRAMIS

Frida sa...

ÅÅÅ jag ryser! Tänk attd et är så fantastiskt roligt varje gång man får höra en sådan här nyhet!!
Stort Grattis och lycka till!!