06 oktober 2009

Fina bebispresenter!!!

Idag när jag kollade igenom mina e-mail så låg det ett nytt och väntade på mig. Det var från en internetbutik som jag shoppat hos och de tackade så mycket för affären och hoppades att de jag valt att ge bort presenten till var nöjda.
Jag har handlat en hel del på internet och jag kan bara ge rosor till denna webbshop. Oerhört trevlig kontakt och väldigt bra service. Så om ni ska handla underbara babyleksaker som levereras i lyxiga presentboxar så gå in på: My Baby and I.
Jag kan meddela att presenten vi skickade till nyfödda Freja var populär hos hennes föräldrar och jag hoppas att även Freja kan ha glädje av den så småningom.
Här är några exempel på söta leksaker:


1. Kaninkarusell (TOLO Baby) 2. Snurrande kaniner ( TOLO Baby)

1. Kanin i bubbla (TOLO Baby) 2. Mus-skallra (TOLO Baby)


Nu ska jag passa på att njuta av lite egentid. Axel och Gustaf är i Borås och kommer hem om några timmar. Jag hoppas att det är bättre med Gustafs förkylning och att han hinner bli frisk innan torsdag för då är det dags för utflykt.
Gustaf och tre pojkar tillsammans med två personal ska åka buss till Kungsbacka och gå på bio.

Nej nu ska jag göra något att äta sedan är det soffan som gäller fram till mina älsklingar kommer hem!

kram

Inga kommentarer: