12 februari 2010

Glada barnkläder

Imorgon bär det av!!!! Imorgon är det jag som kramar och pussar mina älsklingar!!! Jag hoppas att vi åker tidigt :-)

Idag har jag hållit mig VÄLDIGT stilla för att inte äventyra resan till Frillesås. Jag har löst en massa korsord, läst och för en liten stund sedan tittade jag på "Förlossningskliniken" på tv.
Jag har även hunnit med att kika en massa på internet.
Det finns så mycket roligt att köpa och idag hade jag gärna lagt in en order på en massa kläder från "Lipfish". Jag älskar deras kläder!!! Snuttefilten är en favorit!


Bilderna ovan är hämtade från: Lipfish Det finns en massa olika färger och figurer!


09F_nemi_03a 09F_liam_03a s09_rebuz_11
Bilder från webbutiken: Rebuzkidz

Det finns så mycket roliga kläder att köpa. Det ska bli roligt att handla minikläder när "Liten" avslöjat vem hon/han är. Jag har sett så många söta röda klänningar och bodys, men jag får vänta ett tag till. Om "Liten" är en flicka blir det många röda plagg, åtminstone så länge jag får bestämma ;-)

Inga kommentarer: