05 maj 2009

jakten på hängstol är över...


I flera år har jag haft en dröm om att en gång få vara ägare av en hängstol. De senaste månaderna har jag tänkt förverkliga denna dröm, men det har sannerligen inte varit lätt. Hittade efter mycket sökande på internet en som var perfekt, dessutom var det halva priset. Lycklig klickade jag vidare för att läsa mer om den och vad står det: SLUT PÅ LAGER!!!
Det stod dock att de skulle få in fler, men efter en tid kontaktade jag butiken och fick då veta att så var inte fallet längre :-(
Jag fortsatte jakten men utan resultat. Häromdagen råkade jag inte ha något att göra för några minuter så jag gick igenom dagens skörd av reklam och vad fick jag se i ett av utskicken....
EN HÄNGSTOL!!!!!!
Nu återstår bara att få med Axel på att köra till affären och betala!!!! Måste också säga att jag idag hittade en väldigt fin kudde som skulle passa perfekt i stolen, svart botten med en groda på ett näckrosblad som kommer från Village.
Ni förstår att det är shopping som gäller inom det snaraste :-)

Inga kommentarer: