30 maj 2009

Sol, vind och vatten












Vilket väder, sol, lagom vind och glittrande hav!!!! Idag har jag och Gustaf njutit för fullt, vi tycker dock synd om Axel som började arbeta kl 7.30 och som inte slutar förrän kl 8.30 imorgon.

Dagen har varit väldigt lugn, vi har mest slappat vid mammas och pappas husvagn men även varit lite på stranden.
Vi kunde ju inte missa när Erik (min lillebror) tog ett dopp i det stora blå som hade en temperatur på 16 grader. Han var inte i särskilt länge :-)

Nu har jag precis vattnat allt som behöver vatten, tomater, persikor, potatisar, luktärtor, sockerärtor, rädisor, rabarber, sommarblommor, rosor och så alla mina olika grässorter.
Resten av kvällen ska jag ägna i min hängstol tillsammans med två nyinköpta inredningstidningar och en Kina chokladkaka. MUMS!!!

Inga kommentarer: