28 maj 2009

"Ska bara"...

Just nu längtar jag väldigt mycket till sängen. Gustaf har krånglat de senaste nätterna så det är inte många timmars sömn vi fått.
Det var inte på grund av blåsten idag som det kändes som om jag hade fått grus i ögonen, men knastret i munnen när jag tuggade skyller jag helt och hållet på dagens vindhastighet.
Nu håller jag tummarna för att vår kommande natt blir lika lugn som meteorologerna lovar vad gäller vindstyrkan.

Om en stund ska jag "bulla" upp kuddarna i sängen och sätta mig riktigt bekvämt med mitt gosiga täcke och läsa "Drömhem & Trädgård" och "Lantliv" som damp ned i brevlådan häromdagen. Först ska jag bara kolla så att jag programmerade dvd:n, kan ju inte missa "Criminal Minds". Sedan ska jag bara ta en liten tur till kylskåpet för att hämta en nektarin. Älskar nektariner!!!!
Sedan ska jag bara ta ut linserna...sedan ska jag bara...

2 kommentarer:

Vallersvik 7 sa...

Visst e det helt ljuvligt när Lantliv hittas i brevlådan. Jag blir som helt lyrisk....Jonas tror jag har blivit galen ;)

Mea sa...

Jag tror jag måste läsa Lantliv jag också....;-) Gillar din blogg Becca, så fina bilder och så blir jag avundsjuk också;-).....ni har ett så himla fint hus och precis vid havet...men jag märker att du uppskattar det och det är fint :-) och så hittar du så fina saker ocskå....hihi....vill ha!! Gungstolen tex, bara sååå fin och säker jätteskön att sitta i!!
Blev ett långt inlägg ;-)