24 maj 2009

Utedag :-)












Nu är vinrankan på plats, nu ska den bara växa några meter och rama in skjutdörrspartiet.

Idag har det också blivit lite mer båge, det är dock flera meter till som ska sågas och med tanke på hur slitsamt det är så tar vi lite i taget.
Jag har numera också ett första trappsteg upp mot en brygga som inte finns. (återkommer med bilder)
Det känns verkligen som om altanskissen jag arbetat med så länge också blir bra i verkligheten. Axel var ganska skeptisk till en början eller så berodde det på alla olika moment, men alldeles nyss hörde jag han muttra för sig själv att detta blir riktigt bra :-)
Nej nu ska jag ta min tekopp och sätta mig i soffan istället. Snart är det dags för en ny arbetsvecka!

1 kommentar:

Mea sa...

Vad fint det kommer att bli!!! Ni är så duktiga!!