05 juni 2009

Äntligen helg!

Denna vecka har jag av någon anledning längtat OERHÖRT mycket till helgen och så är den nu äntligen här!
Kvällen har gått väldigt snabbt då jag fixat med min fotobok som jag hoppas kunna skicka iväg för framkallning i början av nästa vecka. Det var riktigt roligt att pyssla med det på datorn, det finns många roliga specialeffekter man kan använda sig av på alla foton och häftiga bakgrundsbilder. Rekommenderas!!!!

Imorgon ska vi fira min lillebror Erik som har slitit i skolan och som nu kan titulera sig narkossjuksköterska. Jag är väldigt stolt över honom!!!

På söndag har vi inget planerat mer än att kanske arbeta lite med huset och bara vara tillsammans. Det känns som om det var längesedan nu som vi var hemma allihop samtidigt!

Nu är det bara några sista saker som ska förberedas inför morgondagen sedan är det jag som lägger mig med magen full av nötter. Märkte inte hur många jag åt medan jag pysslade :-)

Hoppas att ni alla får en mysig helg!

Inga kommentarer: