02 juni 2009

Drömmer om Greklandsresa


Jag sitter här vid datorn och drömmer om en Greklandssemester. Vi har pratat om att boka en resa i mitten av september, men jag vet inte riktigt!?
Hur är det att ha med Gustaf? Ska vi lägga pengarna till huset istället? Kan vi få ledigt från våra jobb? Vill mina föräldrar följa med?
Ja, det är många frågor som gör att vi inte kommer någon vart vad gäller bokning.
Alla bilder på resebolagens hemsidor gör ju inte längtan mindre direkt. För många många år sedan hade jag VÄLDIG koll på Greklands alla öar och det finns några som jag då som nu VERKLIGEN vill ha besökt innan jag lämnar denna planet.
Öarna är Samos, Skiathos, Skopelos och Kreta!
Olivlundar, kristallklart hav, mysiga tavernor, fiskebyar, grekisk sallad...
Håll tummarna för att vi sitter på ett flygplan på väg till Grekland i slutet av augusti!!!!

(bilder www.apollo.se)

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart ni ska åka till grekland!!! Boka nu.... !!! Vi åkte utomlands med albin 2ggr och det har funkat super bra..Flyga var inga problem alls! Lycka till med planerna!