25 juni 2009

Ljuva värme

Idag har det varit riktigt skönt ute. Varmt men ändå med svalkande vindar.

Vi har mest tillbringat dagen på altanen då jag hittade Gustafs lilla pool som han fick när han var en liten bebis.
Gustaf blev överlycklig och snabbt var kläderna av och plums så var han i vattnet. Synd att den inte var lite större, jag hade gärna gjort honom sällskap ;-)

Pappa har varit här idag också, det är alltid roligt när familjen är här och hälsar på. Det är skönt att kunna prata av sig med "pappsen" eller "mammsen" som alltid får en på bättre tankar och det var precis vad jag behövde idag.

Idag längtar jag EXTRA mycket efter Axel, men som tur är så har han bara något dygn kvar att arbeta innan det är dags för semester. Det ska bli så ljuvligt att få fyra veckor tillsammans och bara göra vad vi känner för. Vi har inga direkta planer, men vi hoppas på många båtturer till öarna, träffa en massa vänner, grillkvällar, göra färdigt altanen, en tur till Danmark kanske och så får vi ju inte glömma det som Gustaf pratar om hela tiden, nämligen: LISEBERG!!!!

Till sist idag vill jag bara säga: Kram på er alla underbara vänner!

Inga kommentarer: