13 juni 2009

Härlig lördag













Idag har jag lyckats med konsten att koppla bort vardagen och bara njuta av livet här och nu.
Förmiddagen ägnades åt lite shopping tillsammans med mamma. Jag inhandlade födelsedagspresenter till Axel som fyller år på tisdag nästa vecka.
Eftermiddagen ägnade Axel och pappa åt att klippa häcken (det är dock något som får göras i etapper då vi har VÄLDIGT många meter att sköta). Rosenlandet som är cirkelformat har fått finare kanter.

De första rädisorna har tagits upp ur jorden och de var OTROLIGT goda. MUMS!!!! Jag har också gått runt i trädgården och knipsat blommor lite här och var. Jag har många vaser att fylla! Den champagnefärgade rosen pryder telefonbänken i hallen, den är så vacker och den luktar så fantastiskt gott.

En paus i allt "grejande" fick vi då det var dags för förskottsfödelsedagsfika på altanen och Axel fick öppna paket.

Jag hoppas på att morgondagen bjuder på lika fint väder och avkoppling!

Inga kommentarer: