19 juni 2009

TREVLIG MIDSSOMMAR!!!!

Först vill jag börja med att önskar er alla en TREVLIG MIDSOMMAR!

Jag tittade precis på SMHI:s hemsida och prognosen är inte så rolig. Ökad molnighet, regnskurar, lokalt även åska, 14-17 grader, vid kusten tidvis frisk vind, sydväst 9-12m/s.

Det låter som om vi kommer tillbringa större delen av dagen inomhus, jag hoppas bara att det är uppehåll medan det är dans kring midsommarstången. Gustaf (vi andra också för den delen)har nämligen "tränat" på "Små grodorna" många gånger och det skulle vara roligt att se om han genomför dansen detta år. Förra året var han så ledsen och ville inte alls vara med vid stången.

Jag vill också visa en bild på en av mina fyra persikor som jag följer varje dag. De små ludna blir allt större och större. Jag är så OTROLIGT glad för mitt fina träd!!!!!




Inga kommentarer: