20 juni 2009

Shopping med tema fåglar



Här kommer lite bilder på mina två senaste inköp och så en bild på hur fint mina sockerärter växer.
Den svarta skålen (Cult Design) gör sig väldigt bra med färgglada cocktailtomater. När jag är sugen på något att sätta tänderna i är det inte fel att ha lite tomater lättåtkomligt, i varje fall mer lättåtkomlig än godisskålen ;-)

Fatet med fågeln på har jag sneglat på ett tag i affären "Hav och sand" här i Frillesås. Till slut var jag tvungen att slå till och det blev precis så bra som jag tänkt under persikoträdet. Mysigt med små vattenbad lite här och var!

Idag har det varit en lugn dag, lite släktkalas, god mat, avkoppling och nu ska jag avsluta den med lite ogräsborttagning.







1 kommentar:

Margita sa...

Precis sånt fågelfat som är under ditt persikoträd har jag också - dock inget persikoträd ;-)