24 juni 2009


Idag kom mina nya kakor med posten, det rör sig om prinsessbakelsen och tre maränger. Nu återstår det bara att införskaffa ett par "dammsugare" också sedan tror jag att jag är nöjd!?


Lite vit marmorkross runt syrenen piffade till det hela. Jag är väldigt glad för mitt fikonträd i "Home garden-krukan". Nu är det inte så många medelhavsväxter kvar på min önskelista. Ett citrusträd och så är det färdigt. Jag kanske kan önska mig ett i födelsedagspresent!? (hoppas att Axel läser detta)


Idag var det premiärtur med båten. Gustaf var så otroligt lycklig, han sken ikapp med solen under hela båtturen. Skrattade högt gjorde han när vi åkte racerfort.
Vi gjorde ett litet stopp på det stora blå för att testa fiskelyckan, men det gick inte så bra, Gustaf blev otålig och med risk för att få honom på kroken istället för någon makrill så var det bara att ta upp ankaret och bege oss hem.


Nu luktar det väldigt gott från altanen så jag får avsluta dagens bloggande. Efter maten är det jag som sätter mig i hänggungan med mina två nya tidningar :-)

Inga kommentarer: