17 juni 2009

Noll tidskoll och mobiltelefonförvirring :-)

Jag är i desperat behov av en klocka!!!!
Min fina gamla klocka gick ödet till mötes på Gekås. Armbandet måste ha gått sönder och i och med det har den troligen en ny ägare nu. Jag ville inte överge min kära klocka utan att åtminstone ha försökt hitta den, men det gav inget resultat. Så här är jag nu, klocklös och noll koll på tiden och inte kan jag bestämma mig för vilken av alla vackra/tuffa klockor som ska få efterträda min gamla.

Inte nog med klockval, jag måste även investera i en ny mobiltelefon då min gamla håller på att ge upp. Men då kom det till det där med att välja telefon och så blev allt väldigt förvirrande. Passningstid, taltid, utseende, kamera, internminne, vikt, mått, minneskort och abonnemang!? Ja, det kommer ta sin lilla tid innan det valet är gjort.

Idag ska mina nyinköpta blommor planteras. Jag är väldigt förtjust i gräset som har så underbara vippor och vajar fint i vinden.
Jag ska faktiskt passa på att ge mig ut i trädgården nu medan himlen är blå och solen skiner. Det kan ju växla fort!

Inga kommentarer: