07 september 2009

Flygbiljetterna :-)




Idag blir det ett kort inlägg. Jag har precis kommit hem från jobbet och det är strax kvällsmat som gäller innan både jag och lilleman ska lägga oss. Imorgon ska jag lämna Gustaf kl 6.15 på förskolan så det är läggdags ganska snart.

Jag har hunnit gå igenom posten och där låg biljetterna. Flygbiljetterna som tar oss till Kreta! Nu börjar det närma sig. Packningslistan fylls på lite då och då, den börjar bli lång. Jag börjar förstå mer och mer att det är på riktigt, att vi faktiskt ska iväg på en resa, UNDERBART!
Det ska bli så SKÖNT och så ROLIGT!
Så nu sitter jag här och tittar på dem och drömmer mig bort.

Det var väldigt bra post i lådan idag. Biljetter, Lantlif, Drömhem och Trädgård och så reklam från Blomsterlandet. Inte en enda räkning!!! Fantastiskt!!!

Nu ska jag bege mig till köket och jag vill knappt titta ut genom köksfönstret längre för det är alltid någon husvagn som lämnar campingen för höst och vinterförvaring.
Det är så vemodigt, de kör ju åt fel håll, det blir så tomt!

Hoppas att ni alla fått en bra start på denna vecka!

kram


Inga kommentarer: