08 september 2009

Härliga prickar

Dagen började inte särskilt bra, Gustaf var väldigt ledsen idag igen när jag lämnade honom. Det gör så ont att se honom sådan och sedan gå och jobba en hel dag.
Han var ledsen igår med vid lämning och på kvällen innan han somnade sa han att han var ledsen när jag lämnade honom och att han längtade så efter mig att han fick ont i magen. Det gick rakt in i hjärtat!

När jag hämtat Gustaf idag åkte vi hem och väckte Axel (sov efter att ha jobbat dygn) och sedan gick vi till stranden och fikade. MYSIGT!




Nu för tiden känner jag mig helt frånvarande, jag är min egen lilla värld och är otroligt tankspridd. Jag hoppas verkligen att detta tillstånd går över väldigt snart för det börjar kännas tungt.
För att pigga upp mig lite så har jag kikat runt i internetaffärer och givetvis hittade jag en massa trevliga saker och humöret blev lite bättre.

Först ut var Happystore som jag varmt rekommenderar att ta en kik på. Där finns bland annat dessa prickiga saker. Jag fullkomligt älskar prickiga saker, vet inte vad det beror på men jag blir så glad när jag ser prickar och särskilt i färgerna röd och vit.


1. Necessär från Greengate 2. Husväska från Kalikå


Nästa roliga inredningsaffär är
Syster Lycklig. Bland annat finns nedanstående prickiga saker att köpa där.


1. Sött paraply. 2. Roliga bakformar.


1. Blomkruka från Greengate. 2. Söta klädnypor från Maileg.


1. Söt förvaringsburk i porslin. 2. Plasthinkar från Rice.
1. Picnicväska 2. Porslinsknopp från La Finesse.


1. Tekanna från Greengate. 2. Resväskor från Rice.


Nu kurrar magen förfärligt högt och det är dags att äta soppan och knäckebröden som väntar i köket.



kram



Inga kommentarer: