17 september 2009

Kort inlägg

Idag fick jag gå hem tidigare från jobbet, mådde verkligen inte bra. Så fort jag kom hem gick jag raka vägen till sängen och där låg jag i några timmar.

Nu har jag ätit lite jordgubbskräm som förhoppningsvis ger mig kraft att ta hand om disken och några andra saker som måste göras.
Jag känner på mig att det blir läggdags tidigt idag!

Vad kallt det har varit idag, för att inte tala om morgnarna denna vecka. Det märks att det är höst! Jag får nog börja leta efter mina vinterkläder snart. Den senaste månaden har jag använt både fleecejackan och vindjackan på jobbet så när det blir ännu kyligare ute vet jag inte vad jag ska hitta på!? Det får väl bli flera lager med varma gosiga tröjor. Måste dock inhandla dem först!

Det är väl snart dags att kolla över vilka växter som ska få komma in i värmen, olivträden har jag redan tagit in och ikväll ska de få sällskap av citronträdet. Resten av växterna ska nog klara av frost.


http://www.freefoto.com/images/9906/01/9906_01_6---Frost-on-Grass_web.jpg
Snart ser gräsmattorna ut så här, vackert!


Strax ska jag titta på IDOL, men först ska jag läsa igenom packningslistan och se om jag kommer på något mera.

kram


Inga kommentarer: