10 september 2009

Semesterlängtan!!!

Äntligen hemma efter ett sent pass på jobbet. Jag var sist att lämna hela förskolan och varje gång blir jag lika nervös att jag glömt låsa någon dörr, larmat fel, missat något barn eller glömt stänga något fönster. Jag vänjer mig aldrig verkar det som! Jag kan tillägga att något av ovanstående heller aldrig har hänt.

Om en liten stund kommer en sovande Gustaf hem. Han var varit i Borås sedan igår och Axel har jobbat dygn. Jag har varit helt själv i över ett dygn och jag måste säga att det har känts så tomt.
Men snart kommer mina killar hem och då ska här kramas och pussas. Jag har saknat dem VÄLDIGT mycket samtidigt som det var skönt att kunna göra precis vad jag kände för.

Idag har jag tänkt ovanligt mycket på Kretaresan. Det ska bli så skönt att bara slappa, äta gott, umgås, bada, sola, shoppa och göra utflykter.
Jag ska se till att ligga vid poolen lite också och smutta på härliga paraplydrinkar, längtar!

http://www.pompanobeachclub.com/gfx/pool_drink.jpg

Jag kikade alldeles nyss på hotellet och det känns ganska fräscht, i varje fall på bilderna. Vi kommer bo på ett lägenhetshotell, det känns bra att kunna laga lite mat själv på dagen. Kvällarna kommer vi tillbringa på mysiga tavernor och äta en massa smaskig mat.
Här kommer lite bilder på hotell Golden Sand.








När det dags för mig att förbereda lite kvällsmat. Magen kurrar som vanligt och Axel och Gustaf borde vara hemma när som helst.

kramis

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Jaha... nu sitter jag ju här och vill inget annat än att också få åka på semester. Det ser ju så otroligt härligt ut!

Hoppas att ni kommer få en riktigt fin semester, när ni kommer iväg!

Kram Linda