25 september 2009

Hemma igen :-(

Då är jag hemma igen efter en underbar semester på Kreta. Jag hade så innerligt gärna stannat kvar ett bra tag till och det är jag inte ensam om. Gustaf sa att han ville flytta till Grekland, vi skulle bara åka hem för att hämta katten Lovis.

Det var med tårar i ögonen som jag satte mig på planet hem. Vi har badat massor, gjort utflykter och bara njutit.
För lite mer än ett dygn sedan så badade vi i ett kristallklart hav och njöt av solens varma strålar, nu sitter jag här vid datorn och tittar ut på gulgröna träd som vajar i en lite kyligare vind än vad vi är vana vid.

Det har varit så skönt att slippa vardagens pusslande med arbetspass, kvällsmöten och alla krav som hela tiden ligger och pressar.
Som ni förstår är jag inte på något sätt glad över att vara hemma igen, just nu känns det enbart tungt.

Jag återkommer med bilder och reseberättelse så fort jag fått ordning på allt som ska packas upp.

Stort TACK till Jonas, Tina och Anton som tagit hand om allt här hemma! TUSEN TACK!!! Vi ställer självklart upp när ni åker på bröllopsresa :-)

Tack mamma och pappa för trevligt sällskap på vår underbara resa! Saknar er redan!


kram

2 kommentarer:

Vallersvik 7 sa...

Åh äntligen!!! Skönt att ha er hemma igen!! Har varit lite tomt här på gatan ;)
Bröllopsresa hoppas vi på men den kanske ter sig lite annolunda. Jag skulle vilja åka till Kina och shoppa!! Eller hur!! Kramis

Becca sa...

Kina låter inte fel och shopping är ALDRIG fel!
Hoppas att ni kommer iväg på er resa snart. När funderar ni på att åka?

Vi får se till att ta en fika snart! Saknar dig!

kram

Becca