21 december 2009

Ja, ser det snöar...

Denna dag började med en härlig promenad till havet. Himlen var alldeles gråblå, havet så mörkt och öar/klippor/stranden vita, oerhört vackert.
En känsla av välbehag infinner sig så fort jag går på snön, det knarrar så härligt och jag blir alldeles varm inombords.


Idag har jag ägnat mig åt överraskningspyssel, kan tyvärr inte avslöja vad det är då någon nyfiken kanske kikar in här och avslöjar mig. Pysslet är så roligt men otroligt pilligt. Jag lovar att återkomma med foton.
Jag har även gjort marshmallowstick till julafton. I år blev dom doppade i antingen strössel eller en blandning av sötmandel, pistagenötter och mörk choklad.


Nu ska jag spana lite på tv:n innan det är läggdags! Jag ska faktiskt titta på "Anna Ankas jul" och se hur det programmet är, sedan ska jag spela in "Ernst Jul". Jag är verkligen ingen Ernst-fan men man kan ju få några juliga tips!

kram


Inga kommentarer: