30 december 2009

Nyårstankar

http://www.fyrverkeriimport.se/images/champagne1.jpghttp://www.festivalfyrverkeri.com/images/bigpic_visste_du.jpg

Häromdagen funderade jag på vad som hänt 2009. Jag kunde faktiskt inte komma på några "speciella" händelser och när jag berättade det för pappa så tyckte han att jag skulle tolka det som om det varit ett bra år.
Detta år, som snart är över, hör till de lugnare om jag ser tillbaka i tiden och jämför. Jag gjorde ett "djupdyk" strax innan sommarsemestern men i det stora hela så har det alltså varit riktigt bra.
Jag gillar egentligen inte nyårsaftnar, tankar om vad det nya året kan föra med sig och vad man kan ställas inför väcks till liv. Men jag slår det snabbt åt sidan. Nu när livet är väldigt bra så ska jag njuta av det och inte oroa mig för något som kanske inte ens kommer hända.

Mina förhoppningar för 2010 är att "Liten" ska få födas som en frisk liten krabat. Jag hoppas att mina nära och kära får ha hälsan och må bra. Jag hoppas på att få vara med om många fina och roliga upplevelser som jag kan packa ned i bagaget och glädjas åt när rynkorna och de grå stråna tagit över mitt yttre.

  • Jag är så tacksam för att min familj och mina nära och kära fått må bra.
  • Jag är så tacksam för att jag har Gustaf och Axel.
  • Jag är så tacksam för att "Liten" växer i magen.
  • Jag är så tacksam för att få bo som vi gör vid havet.
  • Jag är så tacksam för alla fina vänner.
  • Jag är så tacksam för alla fina upplevelser jag fått vara med om.

Jag önskar er alla ett fint slut på 2009 och ett gott 2010. Var rädda om er!

många kramar




Inga kommentarer: