27 december 2009

Julfirande i Borås!

Nu är vi hemma i Frillesås igen efter några dagars vistelse i Borås. Dagarna har varit fyllda av fika, mat, släktträffar, pulkaåk, snögubbetillverkning och på julafton fick vi extra fint besök, tomten kom!!!

Jag fick väldigt många julklappar av den snälle röde mannen, här kommer bilder på några av dom.




Jag fick även spa-lampor till badkaret, blåsapa (som blåser torrt nagellacket), dvd-filmer och så ska jag få välja två kuddar med tyg från Svenskt Tenn.


Nedan kommer lite bilder från vårt julfirande i Borås.




Sist berättade jag om mitt pyssel med en liten överraskning till varje familjemedlem. Varje år har jag gjort en marsipanfigur till var och en. Marsipanfiguren visar på något som hänt den personen under året.
Jag lovade bilder och här kommer dom, vissa figurer blev bättre än andra.


Lillebror Johannes gillar glögg och lyssnar mycket på musik. Mammas 60-årsdag firades på Liseberg och hon fick en Hortus-kruka.


Lillebror Erik, färdigutbildad narkossjuksköterska som gärna tar en "GT" medan jakthundarna Jäger och Meister busar runt. Pappa har i år köpt en segelbåt, Västbris. Favorithobby: köp & sälj båtar ;-)


Till sist idag vill jag tacka för en mysig jul och väldigt fina julklappar. Snart är det påsk ;-)

kram


Inga kommentarer: