07 november 2009

Helghändelser

Jag har ont överallt utom i huvudet för ovanlighetens skull ;-)
Idag har vi ägnat oss åt att foga kakel och klinker i badrummet och så har jag börjat montera badrumsmöbler. Dagens aktiviteter har verkligen gjort kroppen trött och öm! Skönt att det bara är soffan och god mat som gäller de sista timmarna innan läggdags.

Vi saknar Gustaf oerhört mycket (han är hos sin mormor och morfar) men han hade inte kunnat vara hemma mitt alla fogmassor och farliga verktyg. Dessutom hade vi aldrig kommit så långt som vi gjort om lilleman varit hemma. Imorgon ska vi hämta hem honom och oj vad jag ska pussa och krama honom.

Helgen har gått väldig fort, men det känns ändå som om vi hunnit med en hel del. Jag har klippt mig, vi har ätit på restaurang, beställt en massa julklappar och så grejat här hemma.

Jag får ju inte glömma att berätta att jag och en vän var på julmys i en butik i Varberg. Årets första glögg avnjöts med pepparkakor och knäck. Lite shopping blev det ju också givetvis ;-)
Tack Maria för att du tänkte på mig!

Jag avslutar dagens bloggande med bilder på några av alla fina saker som fanns att köpa:

Foto: Lotta Larsson, Digitalstudion

kram





Inga kommentarer: